ما را در رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی همراهی کنید


همراه خوب ما سلام؛

ما در رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی، درنظر داریم به منظور تقویت نگاه نوآورانه به حل معضلات اجتماعی و آشنایی هرچه بیشتر سایر دانشجویان با زیست بوم با همکاری و همراهی شما فعالیت های مشترکی را انجام داده و یک جریان بزرگ را رقم بزنیم؛ در واقع ما برای مجموعه انجام فعالیت های از شما همراهان خوب و فعال ِ رقابت دانشجویی دعوت به همکاری می کنیم:

۱- فعال‌سازی و بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ای‌ شما باهدف اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای مرتبط با رقابت در کانال‌ها و گروه‌های دانشجویی شما از جمله مهمترین اقدامات شما همراهان عزیز خواهد بود.

۲- تولید محتوای خلاقانه در قالب کلیپ‌های ۱ الی حداکثر ۲ دقیقه‌ای برای کمک‌ به جریان‌سازی نوآوری اجتماعی کشور هم فعالیت دیگری ست که به منظور ایجاد همراهی با جریان نوآوری اجتماعی در نظام آموزشی، همکاری و همیاری شما همراهان عزیز را می طلبد. کلیپ‌های تهیه شده توسط شما، که نمونه‌هایی از آن ها نیز برایتان ارسال شده؛ می‌تواند نسبت به دغدغه های اجتماعی و راه حل های نوآورانه شما در  حیطه کاری و یا رشته تحصیلی باشد. یا فعالیتی باشد ۴ محور رقابت خدمت‌رسانی، پیشنهاد سیاستی، کسب‌وکار اجتماعی و محصول نوآورانه تولید شده و یا  به معرفی اقدامات نوآورانه شما در کانون، انجمن‌ و یا … که در قالب فعالیتی گروهی و یا فردی در حیطه تخصصی‌تان انجام شده، بپردازد.

شما می توانید از طریق ارسال تولید محتواها به پیام رسان ها به شماره 09108119619 با ما هراه شوید.

و در پایان به رسم قدردانی از زحمات و همراهی شما عزیزان، ضمن اعطای گواهینامه «هم‌رسانه‌ای» به شما، کلیپ‌های نوآورانه برتر نیز در اختتامیه اولین دوره رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی به نمایش درآمده و از برترین‌ها تقدیر خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *